Sleeping Knigts / Śpiący Rycerze

 For thousands of years it was obvious that man needs rest. Hence a safe place like home ( a house, a rented room, etc. )with his own bad. For that reason, I belive, people are taking mortgages for a whole life. Sometimes I wonder why somebody is sleeping or just taking a nap in a public place. I, for example, was robbed once. Of course there is always a highly unexpected reason. Unexpected mostly for them / Odkąd pamiętam ludzie zawsze szukali bezpiecznego miejsca żeby postawić w nim swoje łóżko i spokojnie się wyspać. Niektórzy decydują się nawet na całożyciowy kredyt po to żeby takie miejsce sobie zapewnić, inni wynajmują w tym celu mieszkania i pokoje a niektórzy co popadnie. Przy okazji składują tam swoje graty, jedzą i gapią się w ścianę. Albo telewizor. Zawsze zastanawia mnie dlaczego zatem ktoś decyduje się stracić świadomość w miejscu publicznym.Ja na przykład zostałęm kiedyś okradziny na przystanku. Byłą to Warszawa a ja akurat dostałęm kasę za wystawę. Bingo. Najczęściej jest więc jakiś zaskakujący powód. Również dla nich.

 Mati's birhday, the very next morning. Afterparty under the bridge in the district Osobowice, Wrocław. The Sun is shinning, the weather is sweet while two fellows ( last guest, true warriors ) M&Ł are waiting to be able to drive. In the meanwhile somebody stold them an brand new axe / Afterek po urodzinach Matyldy pod mostem na Osobowicach. Było pięknie, Słońce świeciło. M i Ł czekają, aż im zwietrzeje i będą mogli chwycić za kółko. Ktoś się wtedy zaczaił i buchnął siekierę. 06.2011

Ok, why than is my body out of order / dlaczego mój organizm odmówił posłuszeństwa 


I was talking to mr.Jim M. / zagadałem z Dżimem














 
The barman forgot about me / Zapomniał o mnie barman




Something went wrong / Coś mi nie wyszło



too long a stopover / za długa przerwa w podróży


overwhelming Sun / powalające Słońce


 bored security man / znudzony ochroniarz