Za chlebem podążam do Centrali

Na początek odrobina kultury- odwiedziłem wystawę Lewego Oka w redakcji Respublica
Park przy Szkole Muzycznej, 23.06.09








Czerwiec gorący i chcialoby się ulożyć w cieniu, nikt jednak nie zwalnia tempa.




A wystarczy podnieść glowę, żeby przypomnieć sobie co nas na prawdę orzeźwia. Pasaż Stefana Wiecheckiego, 24.06.09





Niech sie Pan zgodzi na portrecik! Takie plecy w w bialy dzień.




Miałem szczęście, na Starym Mieście i jak najbardziej w galerii wystawiał się mój stary znajomy Kalafior vel Maciek Jawornicki. Tytuł " Oczy pustynii ". Bardzo podziwiam Maćka za upór, ciepliwość i konsekwencje; od 14 lat jeździ do Egiptu i okolic zbierając materiał do swojego Opus Magnum. Kiedyś dużo mnie nauczył, otworzył moje oczy. Szacunek Maćku.
Uwaga.Zdjęcie prezentuje sytuację nieopodal,
to nie jest Kalafior.
23.06.09





Ul. Zgoda, 23.06.09




Z kolei to zdjęcie nie powstało w technice RAW/HDR, którą ostatnio zachwycają się wszyscy moi wzięci koledzy.To zwyczajny przeterminowany Kodak amator.
Plac Powstańców Warszawy, 23.06.09





Ulica Nowy Świat, 23.06.09
Nie dla wszystkich jak przypuszczam. Bo o części do Poloneza coraz trudniej. Bo przeganiają z miejsc po których spacerują ludzie w świeżych ubraniach. Bo bez dżoba jesteś nikim.





Kupię mieszkanie w tej okolicy. Rakowiecka, 24.06.07



Victoria. Mam brykę, stoję w korku.
Niopodal Marty i Rykacza, 24.06.09





Ten Pan nie oddawał moczu. Przedmieścia, 24.06.09





Pani Przewodnik obwozi i oprowadza inwestorów. Krakowskie Przedmieście w Warszawie, 24.06.09




I to na razie tyle. Wracam na południe o zachodzie. Trasa Łazienkowska, 24.06.09