Cała Polska w cieniu Śląska cz14

Proszę o usmiech, będziecie w necie. Wrocław, Plac Polski ( auto niemieckie) 06.09



Wrocław, Teatralna 06.09



Zagadka



Wrocław, niesamowity Wrocław. Las Vegas przytula się do jednej z ostatnich przedwojennych kamienic na Zielińskiego. 06.09



Właściciel był ubrany równie oryginalnie. Niestety nie zgodził się na portret. Źle umotywowałem pytanie " po co to foto ". Powiedziałem mu, źe uwieczniam róźne ciekawe typy ludzkie. Chyba się obraził. teraz mówię, źe to zdjęcia na kurs wieczorowy fotografii.



Źelazna, albo gdziekolwiek



Dworzec Pks-u. Z cyklu "wszystkie znaki polskie "
Trochę misię dłuźyło - czekałem na Pesię, która wracała pociągiem pośpiesznym z Sopotu. Oczywiście spóźnił się i z 7 godzin 40 minut wyszło 8.15. No ale jest pamiątka






Nawet o tym nie wspomnę.



Ta impreza to był śmiech na sali ( przepraszam, na Rynku ). Albo niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu na prostą. W Gazecie Wrocławskiej ( ten sam koncern co Dziennik Bałtycki ) przeczytałem, źe z okazji obchodów rocznicy Okrągłego Stołu ( 4 czerwca- tak dla przypomnienia ) Urząd Miasta zaprasza wszystkich mieszkańców na wielką darmową biesiadę. Będzie Bikont, Makłowicz i specjały z całej Europy. Po biesiadzie nastąpi uroczyste uruchomienie fontanny, Najpiękniejszej W Tej Części Europy. Celebryty dopisały, równieź kolejki po kupony w cenie 2 pln sztuka, za które ustawiając się w kolejną kolejkę, moźna było doczekać się talerzyka z porcją porównywalną do 2 śliwek. A ja byłem taki głodny i liczyłem na darmowy wikt. Ale teź trochę na to, źe dojdzie do gorszących scen przy wydawaniu jedzenia. Nic z tego. Jak to się wszystko skończyło niektórzy jeszcze pamiętają. 2 ofiary postrzelenia przez sztuczne ognie. Pewnie teź im coś nie pasowało. 04.06.09