Pan, Pani , Społeczeństwo.

Niedzielne popołudnie w Galerii. Stolica Piastów, 08.09.




Witamy w podróży. Mój najnowszy rekord to 7h 15' z Wrocławia do Warszawy z przesiadką w Poznaniu. Na przesiadkę do składu EC załoga pośpiesznego nie zdążyła mnie dostarczyć, więc musiałem zaczekać na następny. Planowo 1h ale spóżnił się o 25''. Potem Pkp usiłowało nadrobić, ale ktoś zostawił zderzak na torach co spowodowało kolejne opóżnienie. Przezornie zabrałem śpiwór, kanapki termos i stertę gazet z ostatniego miesiąca. W sumie na spotkanie nie zdążyłem ale jestem za to teraz oczytany. 08.09




Tożto Lotek. Podatek od marzeń. Wro, Kazimierza Wlk. 07.09




W Hotelu Monopol imponują łazienki. Gród piastowski nad Odrą, 07.09.




Ile?




Trochę słońca, trawa i browarek. Żyć się chce, nigdzie nam nie śpieszno. Wro, Gajowicka. 08.09.




Efekt przedawkowania tytoniu. 07.09.




Czerwony VW Transporter TDi, Wroc, 07.09.




Era Nowe Horyzonty 2009




Szlaban dla rajdu ku czci Stepana Bandery. Moja babcia była Ukrainką. 08.09.




I danie, II danie, deser. 07.09.




Namaszczony pod Renomą, Bresław, 07.09.




Ruchaczeszki po kąpieli ( albo przed albo zamiast ). 07.09.




Mały look w prawo..
..mały look w lewo. Czysto. Wro, Heleny Modrzejewskiej. 07.09.




" Hej zabawa się zaczyna bardzo miło nam, bardzo miło nam jest tu" Przejście Świdnickie, 07.09.





Niełatwe jest źycie w Marciszowie. Ludzie klepią biedę, dotacje zagarniają cwani i obrotni. Dobrze, że choć powietrze czyste, górskie. 07.09.




" Kto podniesie choćby palec na władzę ( ludową ) może być pewien, że mu ta włądza ten palec złamie " Dyskretna wizyta prezydenta w Głubczycach. 07.09.




Lenka została dzisiaj świętą. Dopóki nie popełni choćby najmniejszego grzechu. Kuszące? Pielgrzymów, 07.09.




Witamy serdecznie kolejnego celebryta.
Znani ludzie mogą liczyć na full service. 06.09





W tle Teatr Muzyczny Capitol. Jedyna firma, w tym mieście która od czasu do czasu sypnie drobniakami, żebym stąd nie uciekł. Nawet nie tak dawno spróbowałem sił jako aktor w spektaklu dyplowym "Gwiazdopak", tytuł wszedł do repertuaru. A urokliwy parczek gdzie można stracić cześć ew. jakąś część, albo się napić czegoś dla kurażu, na rozgrzewkę, na lewą nóżkę a teraz na prawą, na pohybel, szczęścia-zdowia Młodej Parze, za tych co nad Morzem, to ten parczek właśnie już za chwileczkę, już za momencik nim piątek z Pankracym zaczną się kręcić, więc ten parczek ZNIKNIE, źeby Capitol miał scenę z prawdziwego zdarzenia. Szeroką jak Nasz dostęp do morza z kieszeniami wielkimi jak apetyt urzędu skarboego.
Wrocław- metropolia dolnośląska. " Dlaczego tutaj mieszkania są takie drogie, czy Wyście poszaleli? " No wie Pan, jak się chce mieszkać w metropolii, trzeba zapłacić ". 07.09





Dlaczego niemowlaki mają wytrzeszcz? Kowary, 07.09.




Służę pomocą, jestem dobrze wychowany.U Nas inaczej niż w miastach. Kostrzyca, 07.09.




W oczekiwaniu na koniec seansu, a może sensu. Wro, Era Nowe Horyzonty 2009.