Znasz lee ten kraj cz3

Lądowanie aliantów.Gdynia Orłowo, 2005.


Droga krajowa E!77. Aktualne?


Czyli kilka migawek bardziej słonecznych, z różnych miejsc do których warto trafić
Kraków, Sierpień 2008

U cioci Niny. Dzielna 7, Kwiecień 2009
Przez całe moje dzieciństwo towarzyszyło mi poczucie zagrożenia. Okupacja z traumatycznych wspomnień dziadków i rodziców, zabawy w Niemców i partyzantów w Sopockich lasach osiedlowych , zimna wojna- chociaż stan wojenny spędziłem w Grecji- mur berliński, za którym mieszkała rodzina mojej mamy itd. A od ciotki Niny jest 35 kroków na Pawiak. Mimo to lubię do niej zaglądać, przeżywać po raz kolejny dobrze znane historie . W starych mieszkaniach unoszą się stare wonie.


Wracałem kiedyś z jakiejś beznadziejnej nocnej fotoeskapady, przeprawiłem się właśnie przez 5cio pasmówkę u wylotu najdłuższego tunelu w Polsce ( ok. 760m? ) kiedy za plecami usłyszałem
" o kurwa, 130! " to pulicaje z suszarką zaczaiły się w krzakach na krewkiego kierowcę. A pora była piękna. Babylon, połowa lat 10tych XXI w.

Look&Pesia. Karpacz a konkretnie Cyrkland w Miłkowie za naszymi plecami. Pozdrawiamy, 2007


Próba rekonstrukcji greckiej cerkwi w Orłowie gdyńskim. Niedawno, może jeszcze stoi.


Na trasie, która wydaje się nie mieć końca.Jak PKP. Białystok- Trujmiasto, 2007


A to znów Kraków. Jezeli ktoś sie rozpoznaje prosze o kontakt, lato 2007



Jest takie miejsce. Lądek Zdrój, lipiec 2007